عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:11 ] [ محمد بلالایی ]

نام تیگو سیلوا همیشه پیرامون رئال بوده.

تیاگو سیلوا مداع وسط میلان که شایعات زبادی مبنی بر پیوستنش در تابستان به بارسلونا منتشر شده 2 سال پیش به شدت مورد توجه رئال بوده. ساچی رد ابتدا درباره ی پیشنهاد بارسا به سیلوا صحبت کرد و گفت او بازیکن بسیار بزرگی است و بارسا به هبچ وجه مدافعی مثل او ندارد.

اما او درباره ی ابراز علاقه ی رئال گفت:" مورینیو 2 سال پیش او را میخواسته اما میلان پیشنهاد او را رد کرده."

این در حالیست که پاریسن جرمن هم جزو مشتریان ابن مدافع 27 ساله هست.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:51 ] [ محمد بلالایی ]

Cristiano Ronaldo ft. Lmfao - Sorry For Party Rocking™ 2012 HD


Download

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:58 ] [ محمد بلالایی ]

لوئیس فیگو و بقیه ستارگان رئال مادرید در بازی کلاسیک قلب،با رسانه ها راجع به سهمیم شدن در بازی دیشب صحبت کردند.


فیگو:
"این بازی معنی خاصی داشت و آن این است که بازی کردن در برنابئو همیشه خوب است.همه ما از اینکه بهترین باشیم لذت میبریم.معنای این بازی این است که ان چیزی که واقعا مهم است ؛این است که به بسیاری از کودکان کمک خواهد شد."
سانچز:
"احساس میکنی که دوباره همانند یک بازیکن برای 45دقیقه بازی میکنی.این بازیها اجازه میدهند نسل های مختلف گردهم بیایند و ما از این بابت خوشحال هستیم."
هلگرا:
"انچه که مهم است این است که مردم امروز لذت بردند."
کونتراس:
"من خوشحالم که پسرم توانست پنالتی را که گرفتم ببیند.چیزی که به عنوان یک حرفه ای هرگز موفق به انجام ان نشدم.این خوب است که خانواده ها گرد هم می آیند و بچه ها فرصت دیدن بازی بازیکنایی را دارند که تا حالا ندیدند.ما باید سپاسگزار افرادی که مسبب این اتقاق بودند باشیم."
الینگر:
"این فوق العاده است که همراه با دوستانم چنین لحظات خوبی را داشتم.رئال مادرید این فصل خصوصا در حمله بسیار قوی بود."
سانتیلانا:
"چیزهای مهمی در این بازی ها است که برای شرکت در آن سهیم شوی و ببینید که چگونه هوادارن برای حمایت از علت این بازی،گردهم آمده اند.من هرگز تصور بازی در کنار زیدان،فیگو یا روبرتو کارلوس را نمیکردم چون من خیلی قدیمی تر هستم.این شگفت انگیز است که بسیاری از گل های رئال مادرید این فصل امتیاز آور بوده اند،شاهکارهای کریستیانو رونالدو باور نکردنی است.فوتبال اسپانیا هرگز مانند او را نخواهد دید."

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:26 ] [ محمد بلالایی ]

دیشب و در حضور بیش از 65000 نفر تماشاگری که شاهد سومین بازی کلاسیک قلب بودند،زین الدین زیدان ستاره سال های نچندان دور رئال باز هم پا به توپ شد.این عکس، کنترل توپ توسط اورا در طول بازی نشان میدهد.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:22 ] [ محمد بلالایی ]

په په اعتقاد دارد که کریستیانو سزاوار بدست آوردن توپ طلا است. مدافع رئال مادرید،در مصاحبه ای که با روزنامه پرتغالی oJogo داشت اظهار کرد،هموطنش در تیم باشگهایی و تیم ملی یک ماشین است.په په هیچ شکی ندارد که او توپ طلارا بدست خواهد آورد و بر این باور است که رونالدو بهترین بازیکن جهان است.و در ارتباط با مقایسه او با مسی اظهار داشت :"انتخاب آن سخت است ولی رونالدو بازیکن کاملتری است"په په ادامه میدهد:" او یک ماشین است.و بیان میکند که: "شایستگی رونالدو"ااست که درجهان فوتبال به عناوین فردی و تیمی میرسد.په په همچنین در ارتباط با جدال رونالدو و مسی،افزود:"پیروزی در لالیگایی که رقابتی ترین لیگ جهان است،به رونالدو کمک کرد تا رقیب ارژانتینی خود برای بدست اوردن جایزه شکست دهد"
شنبه آینده در چارچوب جام ملت های اروپا، و در دیدار بین آلمان و پرتغال په په مقابل دو هم تمیش یعنی اوزیل و خدیرا قرار میگیرد.مدافع مرکزی تیم ملی پرتغال اذعان کرد که با دوستانش در چند جلسه از تمرینات راجع به این بازی های شوخی کرده است ولی تاکید کرد که هرکسی از منافع خود هنگامی که با رقیبش مواجه میشود دفاع میکند.
و در پایان وقتی از او راجب "هالک" مهاجمی که نامش بر سر زبان هاست و شانسی که برای پیوستن به رئال مادرید دارد، گفت:"من او را در اسپانیا نمیبنیم،او مناسب لیگ برتر است"

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:19 ] [ محمد بلالایی ]

امروز روز مهمی در زندگی حرفه ای ایکر کاسیاس است.و او به رسانه ها ،علت انرا توضیح داد:" 3ژوئن 2012 روز خاصی برای من است.12سال پیش در چنین روزی،اولین بازی بین المللی خود را برای اسپانیا انجام دادم"
ایکر همچنین زمانی،با 2تن از مربیانی که بیشترین تاثیر را روی کار او داشته اند کار کرده است و حالا در بازی دوستانه میان تیم ملی اسپانیا و چین که در سویا برگزار میشود،مقابل همدیگر قرار میگیرند.او دراینباره گفت:"کاماچو  زمانی مربی تیم بود و دلبوسکه کسی بود که در رئال مادرید، نظم و انظباط را به من داد."
کاسیاس ادامه میدهد:"خوب است،12 سال میگذرد و هر سه نفر ما،دلبوسکه،کاماچو و من،دوباره همان تاریخ را،از زمان شروع به کارم در اسپانیا عبور خواهیم کرد.کاماچو به عنوان مربی چین،دلبوسکه به عنوان مربی اسپانیا و من ،پسری که  ان روز پا به زمین گذاشت تا به رویاهایش تحقق بخشد.رویایی که برای داشتن آن خوش شانس هستم.خیلی ممنون خوزه آنتونیو کاماچو..!"
کاسیاس گلر شماره1 تیم ملی اسپانیست، بدون هیچ و چرایی و افتخار این را داشته است که به عنوان کاپیتان،فاتح جمپیونزلیگ استرالیا و اتریش و جام جهانی آفریقا جنوبی باشد.او همچنین در بازی های کلیدی تیم ملی اسپانیا سهم بسزایی داشته است،که 2تا از آنها عبارت اند از: بازی یک چهارم نهایی در سال 2008 مقابل ایتالیا و فینال سال 2010 در مقابل هلند.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ محمد بلالایی ]

ديشب سانتیاگو برنابئو شاهد سومین نبرد از نبردهای کلاسیک بود که جمعیت حاضر ،شاهد یک فوتبال خوب که با برتری 3-2 رئال به پایان رسید.

در همان ابتدای بازی در دقیقه ی 7 مورینتس روی اشتباه مدافعان منچستر موفق به گلزنی شد. سپس هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گل زنی داشتند که شارپ موفق به جبران نتیجه شد اما در ادامه ی بازی و تنها 2 دقیقه بعد روی پاس زیدان و شوت تماشایی فیگو ،رئال در دقیقه ی 11 گل دوم را زد تا 2-1 جلو بیوفتد .نیمه ی اول با همین نتیجه و آرام پیگیری شد.

در نیمه ی دوم منپستر سعی در افزایش فشار داشت و چند موقعیت  نه چندان جدی خلق کردند اما در ادامه و در دقیقه ی 55 فن در سار با واکنش های عالی خود مانع گلزنی کارلوس و فیگو شد در ادامه منچستریها موفق به دریافت یک ضربه ی پنالتی روی حرکت خب کول شدند اما کنتراس این ضربه را از شرینگهام گرفت و تنها 2 دقیقه بعد رودندو پس از جای گذارشتن 2 مدافع گل سوم را در دقیقه ی 69  زد. در آخر هم شارینگهام اشتباه خود روی ار دست دادن پنالتی را جبران کرد و یک گل زیبا زد تا بازی با همین نتیجه ی 3-2 یه سود رئال تمام شود.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:15 ] [ محمد بلالایی ]

اميليو بوتراگوئنو ، مدير روابط آكادميك رئال مادريد،در زمین تمرینی والدیباس  و در جمع هوادارن رئال مادرید، و با بیاناتی ازحمایت کنندگان باشگاه در طول دومین فصل رئال مادرید،تشکر کرد.او گفت:"تیم عملکرد درخشانی داشت و لالیگایی را بدست آورد که بسیاری از مردم از آن به عنوان بهترین لالیکا تاریخ یاد میکنند.مدیریت درخشان خوزه مورینیو و بازیکنان که 100 امتیاز بدست آوردند و 121 گل به ثمر رساندند"
بازیکن سابق رئال مادرید در طول سخنرایش که مورد توجه رئیس باشگاه،فلورینتو پرز و بیش از 4000 تن از اعضای باشگاه بود، ادامه داد :"من فکر میکنم پیش افتادن از این عنوان ها در آینده دشوار خواهد بود.ما نمیتوانیم منکر این شومیم که فصل بسیار دشواری را داشته ایم اما تیم به همه موانع در راهش غلبه کرد وشایستگی این را داشت که با امتیاز بالایی لالیگا را بدست آورد."
و در پایان بعد از تبریک به کاستیا برای صعود به لیگ دسته دوم ؛چند کلمه ای راجب آینده صحبت کرد و بیان داشت که: "میدانیم که با چالش های به مراتب سخت تری مواجه خواهیم شد اما اعتقاد داریم که قادر به حل آنها هستیم.باشگاه هرچه در توان دارد انجام میدهد تا مطئن باشید فصل بعد هم موفق آمیز تر خواهد بود.مادریستا بودن شکلی از زندگیست"

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:9 ] [ محمد بلالایی ]

قرار شد دو تیم رئال و میلان در تابستان در استادیم یانکی در نیویرک به مصاف هم بروند.

میلانی ها هم این را تایید کرده اند که در تاریخ 8 آگوست در نیویرک به مصاف رئال مادرید میروند. این بازی برای میلان بعد از بازی این تیم با قهرمان این فصل اروپا یعنی چلسی خواهد بود در میامی در تاریخ 28 جولای خواهد بود.

همچنین رئال 3 مسابقه به جز این دارد. اول در تاریخ 2 آگوست با گلکسی در لوس آنجلس ، سپس با سلتیک در تاریخ 5 آگوست در فیلادلفیا و همچنین در  11 آگوست در لاس وگاس با یوونتوس بازی میکند

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ محمد بلالایی ]

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:12 ] [ محمد بلالایی ]

بازی چهار نفره ای که هیگواین،دیماریا،مسی و آگرو شکل داده بودند،باعث شد که ارژانتین یک پیروزی راحت و مقتدرانه را در مقابل اکوادور بدست آورد.این 4ستاره درجشنواره گل4-0 تیمشان، در استادیوم بوئنوس ایرس که
جزء ورزشگاه هایی که برای جام جهانی 2014،در نظر گرفته شده است ،سهم داشتند.شاگردان آلخاندرو برتریشان را در خارج از خانه نشان دادند.در 19دقیقه اول،پاسکاری بین مسی و دی ماریا؛توپ را به جلوی پای سرخیو آگرو رساند که او نیز با شوتی مستقیم؛بازی را 1-0 کرد.گل دوم حاصل عملکرد هیگواین روی پاس عرضی مسی بود.اما خیلی زود،هیگواین پاس گل اورا پس داد و با قراردادن او درموقعیت گلزنی،باعث گلزنی او شد.گل چهارم نیز با همکاری مسی و سوسا به دیماریا رسید ،تا اوهم در فهرست گلزنان این بازی قرار بگیرد.
لئو مسی شادی بعد از گلش را با چپاندن توپ در زیر پیراهنش ابراز کرد!تا گمانه زنی ها درباره اینکه نامزدش از او دارای بچه است، قوت بگیرد.چیزی کهستاره بارسا هنوز تمایلی به آشکار کردنش ندارد.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ محمد بلالایی ]

کایخون فصل پیش یک نمیکت نشین مطمئن برای رئال بود.

خوزه کایخون بازیکن آکادمی رئال که فصل پیش از اسپانیول به رئال بازگشت از اینکه در فصل اول خود لالیگا را گرفته ابراز خوشحالی کرد. او گفت:"هدف من این است که همین وضیعیت را با رئال ادامه دهم تا به هر چیزی که میخواهم برسم. همه مردم یک هدفی دارند که برای رسیدن به پیشرفت کنند. هدف من برای فصل بعد بردن جام های بیشتر با رئال است

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ محمد بلالایی ]

رئال این فصل 46 پیروزی داشت.

رئال رکورد سابق خود در پیروزی در یک فصل را شکاند(32 پیروزی در لالیگا ، 10 پیروزی در اروپا و 4 تا هم در کوپا) رکورد قبلی رئال در این زمینه 44 برد بود. خوزه مورینیو اولین مربی رئال است که این رکورد را در یک فصل بدست آورده.




[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:3 ] [ محمد بلالایی ]

در مدت 6 روز مانده تا آغاز مسابقات يورو2012، نام 6 مربي برتر اين مسابقات را از نظر خواهيم گذراند. هرچه باشد فوتبال روز دنيا براي هر بازي، يک نيمه جداگانه 45 دقيقه‌اي در اختيار اين عناصر تعيين کننده قرار داده و حالا بدون شک در فوتبال تيمي به موفقيت نمي‌رسد، مگر با افکار همين مغزهاي متفکر روي نيمکت.



1-ويسنته دل بوسکه



سرمربي تيم قهرمان جهان، در حالي توانست اين عنوان ارزشمند را براي ماتادورها به ارمغان بياورد که اسپانيا با هدايت آراگونس، قهرمان يورو 2008 شده بود. ادامه روند حرکتي اسپانيا، بسيار سخت به نظر مي رسيد اما دل بوسکه روحيه جاه طلبي را از زماني که مربي تيم پر افتخاري چون رئال مادريد بود به همراه داشت. او توانست همين حس را به ستارگان بي بديل تيم قهرمان اروپا هم انتقال دهد تا گاوبازهاي قهار جنوب غرب قاره سبز، جام زرين جهاني را به ويترين افتخاراتشان بيافزايند. اسپانيا همچنان مدعي اول مسابقات پيش رو نيز به شمار مي آيد.




2-يواخيم لو



او نه بازيکن نام آشنايي بود و نه مربي بزرگي. تا اينکه به عنوان دستيار، ميزبان جام جهاني هجدهم را به همراه همکاران نام آشنايش (کلينزمن، بيرهوف) با ترکيبي متفاوت و نسلي جوان سوم جهان کرد. شايد سومي براي ژرمن هاي پر مدعا افتخاري محسوب نشود اما لو، به واقع ايده پرداز فوتبال آينده آلمان ها بود. به همين دليل پس از انتخاب شدن به عنوان نفر اول نيمکت، رشد فوتبال آلمان ها بعد از رکود اواسط دهه نود را موجب شود. لوي 52 ساله که قرارداد فعليش تا پايان جام جهاني 2014 برزيل تمديد هم شده مي تواند رکورد 10 سال فعاليت بر روي نيمکت تيم ملي را به خود اختصاص دهد و اينگونه در دو جام جهاني پياپي، سرمربي کشورش نيز باشد.



3-برت فان مارويک



جالب است بدانيد او در حالي توانسته تيم ملي کشورش را نايب‌قهرمان جام جهاني گذشته کند که خودش به عنوان بازيکن تنها يک بازي ملي براي هلند انجام داده بود. فلسفه کاري او شباهت چنداني به توتال فوتبال هلندي ها ندارد اما اين مربي 60 ساله از هوش بالايي برخوردار است و اين را در تيم فاينورد به اثبات رسانده است. او توانست اين باشگاه هلندي را در فصل 2002-2001 قهرمان جام يوفا (همان ليگ اروپاي فعلي) کند. نقش او در رسيدن لاله هاي نارنجي به فينال جام جهاني نيز بسيار پر رنگ بود.



4-جوواني تراپاتوني



بيان افتخارات او حوصله بسياري را مي‌طلبد! اين مربي بسيار باتجربه اولين بار در سال 1972 و در حالي که تنها 33 ساله بود سرمربي گري تيم جوانان ميلان را پذيرفت. او پس از گذشت چهل سال از اولين سابقه مربيگري‌اش حالا براي دومين بار يورو را تجربه مي‌کند هرچند در رده ملي هيچ گاه موفق به کسب عنواني نشده اما کيست که بتواند توانايي‌هاي عمو تراپ را زير سوال ببرد. پيرمردي که تمامي قهرماني‌هاي رده باشگاهي را فتح کرده و از اين حيث بي‌نظير است.



5-ديک ادووکات



يکي از 4 مربي حاضر در يورو 2012 که هدايت تيمي جز کشورش را بر عهده دارد. اين مرد هلندي با تجربه، اميد روس‌ها را براي خلق شگفتي زنده نگه داشته است. البته که کار سختي دارد چرا که روسيه در دوره قبلي اين مسابقات با گاس هيدينگ بزرگ به مقام سومي دست يافت. ادوکات ادامه راه اين مربي بزرگ در تيم روسيه را مي پيمايد. از افتخارات ادوکات دستياري رينوس ميشل بزرگ در تيم ملي کشورش و انتخاب بجاي او که هرچند نتوانست نتايج خوبي به همراه اين تيم کسب کند. او همچنين به همراه زنيت سن پترزبورگ جام يوفا و سوپر کاپ اروپا را در سال 2008 فتح کرده است.


6-اولگ بلوخين


تنها اميد ميزبان کم شانس يورو12 براي صعود از گروه سختي که در آن قرار دارد تجربيات همين مربي 59 ساله است. کسي که فوتبال ملي اوکراين بهترين نتايج را با او داشته و در جام جهاني 2006 توانسته با هدايت او به جمع هشت تيم برتر راه يابد. تيم آماده اوکراين در آن بازي ها به وسيله ايتاليايي حذف شد که در نهايت قهرمان جام لقب گرفت. کار بلوخين براي تکرار چنين افتخاري براي کشورش فوق العاده سخت است و تا حدودي غير ممکن به نظر مي رسد. بايد ديد او در خانه چه خواهد کرد.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:5 ] [ محمد بلالایی ]

در بازی مقدماتی جام جهانی 2014 ، تیم ملی آرژانتین با نتیجه 4-0 اکوادور رو برد.دو گل از این 4 گل رو آنخل دی ماریا و گونزالو هیگواین زدند.گل های دیگه رو آگوئرو زد.اون یکی رو هم یکی دیگه زد که زیاد مهم نیست.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:58 ] [ محمد بلالایی ]

یکشنبه 14 خرداد 1391

ساعت : 21:45 به وقت تهران

ساعت : 19:15 به وقت محلی

ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

به مناسبت : کمک به اکادمی بنیادی رئال مادرید در آفریقا

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:2 ] [ محمد بلالایی ]

نانی که حالا در اردوی پرتغال میتواند در کنار رونالدو باشد اعلام کرده او و رونالدو بهترین وینگر ها هستند.

او که کمی هم سرماخوردگی دارد ابتدا قهرمانی من سیتی را شانسی خواند و گفت:" این خیلی دردناک است که در آخرین دقایق جام را دست میدهیم. سیتی خیلی شانس دارد. "

در ادامه درباره ی یورو گفت:" اما حالا ما فقط به یورو فکر میکنیم و من میدانم ما میتوانیم آن را  ببریم. اگر حال من بهتر شود و روی فرم باشم تیم خیلی بهتر میشود. من و رونالدو بهترین وینگر های جهان هستیم."

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:36 ] [ محمد بلالایی ]

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:21 ] [ محمد بلالایی ]

پیر لوئیجی کولینا  قضاوت بازی دراماتیک پیشکسوتان رئال مادرید و منچستر را برعهده خواهد داشت.
پایتخت اسپانیا اخرین توقف او ،قبل از رفتن به رقابت های یورو است و به خوبی خاطرات بازی های گذشته را به خاطر دارد.

-شرکت در مسابقه خیریه ای مانند این،برای شما به چه معناست؟
-این برای من افتخاری است که در این بازی سهیم باشم چراکه کمک به انجام یک پروژه خیریه در افریقا است.
-چه خاطراتی از بازی های بین رئال مادرید و منچستر دارید؟
-من 2بار این بازی را اولدترافورد قضاوت کردم و آن 2بازی فراموش نشدنی ترین لحظات در زندگی حرفه ایم بود.اولین آن،گل رائول با پاس پشت پا رودندو بود
 ودیگری هتریک رونالدو در بازی دیگر بود،این خارق العاده بود که کل استادیوم ایستاده اورا تشویق میکردند.

-به نظر میرسد که رابطه خوبی با رائول در آن بازی ها داشتید؟
-بله و با بقیه بازیکن ها هم همینطور.داشتن رابطه خوب با بازیکنان،کار را اسان تر میکند.رائول بازیکن درجه یکیست.2سال را در شالکه سپری کرد و برای انها
 خارق العاده کار کرد.فوتبال علاوه بر استعدادهای واقعی،به بازیکنان ارزشی نیز نیاز دارد.
-شما اولین داور بزرگ و نامدار بودید..
-من همیشه واقعا به سختی کار کرده ام ،چراکه شغل ما،حرفه ای واقعا دشواری است.اگرچه من معروف و شناخته شده هستم اما نمیخواهم به عنوان کسی
 که از ان استفاده بازاری میشود ،در نظرگرفته شوم.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:39 ] [ محمد بلالایی ]

:ایکر کاسیاس تصریح کرد که :دلبوسکه و مورینیو کاراکترهای کاملا متضادی دارند.اگرچه او اضافه میکند که:با سبک و کارهایی که مربی پرتغالی انجام میدهد اخت گرفته است.گلر 31ساله هم در باشگاه و هم در سطح ملی با وینسنته دل بوسکه کار کرده است و از سال 2010 تحت نظرمربی سابق رئال بوده است. اگرچه بیان میکند مربیانش  سبک کاملا متفاوتی دارند اما سریع اضافه میکند که :با سبک مورنیو مأنوس شده است و اشاره میکند که:"تفاوت میان دل بوسکه و مورینیو بسیار است"کاسیاس ادامه میدهد: "من دلبوسکه را از زمانی که در رئال 12 ساله بودم میشناتختم.بعدها به اندازه کافی خوش شانس بودم که او را دوباره در تیم ملی ملاقات کنم،بعد از ان مطمئن بودم که هرکدام همدیگر را به اندازه کافی میشناسیم.او فردی بسیار ارام است و شخصیتی صلح طلب دارد درحالی که درباره مورنیو نمیتوان گفت:که کاملا چنین است"
"با این حال من در 2سال گذشته یاد گرفته ام که قدردان او باشم.روابط میان مربی و بازیکن همیشه باید روان باشد.اگرچه همیشه اختلاف سلیقه وجود دارد  اما در بیشتر زمان ها با هم،هم عقیده بودیم .رسانه ها تمایل به اغراق در لحظات پرتنش دارند"
کاسیاس کاپیتان تیم باشگاهیش رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا وبیش از یک دهه در ترکیب ثابت آنها بوده است.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:46 ] [ محمد بلالایی ]

این عکس مربوط به بازی شالکه و اینتر یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ پیش هست که شالکه با نتیجه 5-2 در سن سیرو به پیروزی رسید!!

 

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:40 ] [ محمد بلالایی ]

اسپانیا 4-1 کره

 

نگردو ، ژابی ، تورس و کازرلا گلزنان بودند

 

بنیات بازیکن جدید تیم یک پاس گل داد 

 

رکورد جدید کاسیاس

 

95 پیروزی با تیم ملی

اینست قهرمان

 

اسپانیا 4-1 کره جنوبی

 

95 پیروزی با تیم ملی برای کاسیاس

 

ژوزه مورینیو :" لیگ و کوپا فصل بعد مال ماست ولی جام دهم اروپا مهمتر است." 

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:9 ] [ محمد بلالایی ]

[ شنبه 12 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:4 ] [ محمد بلالایی ]
[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:56 ] [ محمد بلالایی ]

رده بندي باشگاه هاي برتر جهان اعلام شد و بارسلونا به طور خیلی خیلی مشکوک به عنوان بهترین باشگاه حال حاضر جهان انتخاب شد.البته امتیازات بارسا توسط پلاتینی داده شده که زیاد مهم نیست و این عمو میشل دست از سر این فوتبال بر نمیداره و میخواد همش شانسلونا سر باشه.همه امسال دیدن کدوم تیم بهتر بود.واقعا طرفداران رئال تحمل این همه بی عدالتی رو ندارن و میخوان فقط واسه یک مدت کوتاه این عمو پلاتین دست از سر رئال برداره واقعا برا پلاتینی و شانسا باید متاسف شد.فوتبال ناپاک از سر و روشون میباره!!
1 – بارسلونا اسپانيا

2 – يونيورسيداد شيلي

3 – رئال مادريد اسپانيا(بهترین باشگاه حقیقی جهان)

4 – اتلتيکومادريد اسپانيا

5 – بايرن مونيخ آلمان

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:55 ] [ محمد بلالایی ]

آلمان به يورو 2012 پليس مي فرستد
به نقل از دي ولت، اين تعداد از ميان نيروهاي موجود پليس ژرمن ها براي حضور به هنگام برگزاري مسابقه هاي يورو 2012 برگزيده شده اند.

در اين باره هانس پتر فريدريش، وزير کشور آلمان گفت: اين ماموران از يک سو به نيروهاي پليس محلي کمک خواهند کرد و از طرف ديگر بر کنترل هواداران در ورزشگاه ها نظارت خواهند داشت.

براساس اين اعلام، قرار است 12 مامور به لهستان و 18 نفر نيز به اوکراين فرستاده شوند.

اين عده به هنگام انجام وظيفه هيچگاه اقدام به حمله اسلحه نخواهند کرد. بخصوص در کشور لهستان با توجه به خاطرهاي تلخي که از زمان جنگ جهاني باقي است، ماموران آلماني فاقد هيچگونه اسلحه اي خواهند بود.

طبق گفته مقام هاي تصميم گيرنده اين گروه تنها تجربه هاي فراوان کاري خود را به منظور حفظ آرامش ورزشگاه ها را در اختيار همتاهاي محلي خود در اين دو کشور خواهند گذاشت.

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:54 ] [ محمد بلالایی ]

دو مربی، بیش از هرسایر مربیان دیگر، کارنامه ورزشی کریستیانو رونالدو را رقم زدند.

خود او معتقد است که هیچ دورانی مثل دوران حضور زیر نظر سرالکس فرگوسن، مربی کنونی یونایتد نبوده و به علاوه از ژوزه مورینیو مربی کنونی رئال هم تمجید کرده. رونالدو در گفتگویی با کاسترول در این باره گفته:« از نظر من فرگوسن و مورینیو بهترین مربیان دنیا هستند. سرالکس فرگوسن را مثل پدر دومم می دانم. من وقتی تنها 18 سالم بود به یونایتد رفتم و در آنجا درسهای زیادی آموختم. ادامه کارنامه ورزشی ام زیر نظر مورینیو هم فوق العاده است و هیچ چیزی مثل این نیست. مورینیو به من درسهای زیبایی را آموخت و به من کمک کرد تا پیشرفت کنم و همچنان در حال یادگیری هستم. درابتدا الکس فرگوسن و بعد هم مورینیو، اتفاقی فوق العاده است.»

این ستاره پرتغالی که در اردوی تیم ملی کشورش خود را برای حضور در رقابتهای یورو2012 آماده می کند، مروری به آینده رئال در فصل آتی دارد:« ما تیم فوق العاده ای داریم. همین پایه و اساس را حفظ می کنیم و بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه خواهند شد. ما تمام امکانات لازم برای شروع فصلی فوق العاده را داریم و برای رسیدن به اوج پیش خواهیم رفت.»

رونالدو به دنبال آن است تا در فصل آینده هر 6 جام ممکن را با رئال فتح کند:« این امکان وجود دارد تا در سال آینده هر شش جام ممکن را کسب کنیم.» رقابتهای یورو2012 درحالی از راه می رسد که رونالدو تقریبا در تمامی دقایق فصل گذشته برای رئال به میدان رفته بود. البته این موضوع این ستاره پرتغالی را نگران نمی کند:« مطمئنم که دراوج به این رقابتها خواهم رفت. خیلی خوب است که هم تیمی هایم در تیم ملی را ببینم.همه ما بایک زبان صحبت می کنیم و این واقعا لذت بخش است. چون یورو، تورنمنت فوق العاده ای است و همه ما با انگیزه های فراوانی به این رقابتها می رویم.من انگیزه های زیادی دارم تا تورنمنت خوبی را پشت سربگذارم و دراوج باشم.» این درحالی است که تیم ملی پرتغال در کنار آلمان ،دانمارک و هلند در گروه مرگ قرار گرفته است. رونالدودراین باره گفت:« ما روزهای کمی برای آماده سازی برای رقابتها یوروداریم ولی این مربیان هستند که دقیقا می دانند که باید چه کاری بکنند. زمانی که دوره به این کوتاهی برای پایه گذاری یک تیم زمان داری، کار خیلی سخت است ولی ما 20 روز برای اولین بازی مان مقابل آلمان زمان داشتیم. این زمانی کافی برای آماده سازی تیم از نظر تاکتیکی و استراتژی بود. زمانی که قرار نیست بازی کنم، درکنار خانواده ام و دوستانم ریلکس می کنم.چون همیشه برروی تمرینات و بازیها تمرکز می کنیم و فشار زیادی روی ماست. باید این فشار را بپذیریم و ازهمین بابت واقعا راحت هستم.»

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:53 ] [ محمد بلالایی ]

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، تصمیم مدیران باشگاه لیورپول برای انتخاب برندان راجرز، سرمربی سوانسی را به عنوان جانشین کنی دالگلیش مورد ستایش قرار داد. راجرز 39 ساله که فصل گذشته نتایج خوبی با سوانسی کسب کرد، امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید لیورپول معرفی شد و مورینیو از این انتخاب حمایت کرد. او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از این انتخاب در باشگاه لیورپول بسیار خوشحالم زیرا این نتیجه همه تلاش های راجرز در باشگاه سوانسی بود. برندان انسان خوبی است، یک دوست خوب و یک مرد خانواده." راجرز دوران مربیگری اش را در تیم جوانان ریدینگ آغاز کرد و سپس توسط مورینیو در چلسی به کار گرفته شد او سپس راهی واتفورد شد و بعد از هدایت سوانسی را برعهده گرفت. مورینیو معتقد است افکار تهاجمی و تاکتیک های هجومی راجرز می تواند لیورپول را به موفقیت برساند. " وقتی او به چلسی آمد، مربی جوانی بود که اشتیاق زیادی برای یادگیری داشت. البته او یک مربی با ایده های خوب بود که نه تنها آماده گوش دادن بود، بلکه افکارش را به بقیه انتقال می داد."

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:51 ] [ محمد بلالایی ]

اینتر هم برای بدست آوردن لوکاس دست به کار شد.

رئال تنها تیم خواهان لوکاس نیست و حالا اینتر هم به جمع مشتریان لوکاس اضاف شده. طبق گزارشات گازتا دلو ایتنر حاضر است برای لوکاس 19 میلیون بپردازد.

موراتی امیدوار است مذاکرات ادامه یابد تا بتواند این ستاره ی 19 ساله را به خدمت بگیرد. اید در حالسیت که مورینیو هفته ی قبل بازی لوکاس را دید اما گفت هنوز برای خرید او زود است.

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:51 ] [ محمد بلالایی ]

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:44 ] [ محمد بلالایی ]

پیش نمایش سایت رسمی درباره ی بازیکنان در بازی های ملی

Download

 

مصاحبه بازیکنان بعد از تبلیغ نایک

Download

 

Real Madrid C.F. - Campeones 2012 New

Mp4 | 8 MB

Download

 

تبلیغ جدید نایک با حضور بازیکنان رئال

Download

 

[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:گونزالو,هيگواين,گونزالو هيگواين, ] [ 17:38 ] [ محمد بلالایی ]

 

[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:كريم,بنزما,كريم بنزما, ] [ 17:30 ] [ محمد بلالایی ]

ادامه تصاوير در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:كاكا,مسعود ازيل,pepe,بازيكنان رئال مادريد, ] [ 17:18 ] [ محمد بلالایی ]

بقيه عكس ها تو ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ] [ 17:8 ] [ محمد بلالایی ]

براي ديدن ادامه تصاوير به ادامه مطلب رجوع كنيد


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:ليونل,مسي,كريس,رونالدو, ] [ 17:4 ] [ محمد بلالایی ]

در سانتیاگو برنابئو می‌مانم

گونزالو هیگواین تأکید کرد که در تابستان از مادرید جدا نخواهد شد.

ایکر کاسیاس : امیدوارم آقای گل یورو ۲۰۱۲ اسپانیایی باشد

به نقل از سایت باشگاه رئال مادرید، ایکر کاسیاس اظهار داشت: هدف ما مثل سال 2008 قهرمانی است، اما ما در آن زمان همه را حیرت زده کردیم.

 

لوئیس فیگو : اسپانیا بیشترین شانس قهرمانی یورو ۲۰۱۲ را دارد

به نقل از رکورد، لوئیس فیگو گفت: از شواهد این‌گونه پیدا است که امسال نیز اسپانیا بهترین تیم را برای قهرمانی مجدد در اختیار دارد و شانس‌‌اش برای تکرار افتخاری که چهار سال قبل رسید، دارد.

آلونسو : انگلیس و فرانسه می‌توانند در یورو ۲۰۱۲ شگفتی‌ ساز شوند

به نقل از فیفا، ژابی آلونسو اظهار داشت: انگلیس و فرانسه با وجود توقعات کمی که از آنان وجود دارد، تیم‌های با کیفیتی هستند و سابقه صعود به مراحل بالاتر در این مسابقات را دارند.

سرخیو راموس : پرتغال مدعی قهرمانی در یورو ۲۰۱۲ است

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: پرتغال با وجود هم‌گروهی شدن با تیم‌های قدرتمند، یکی از مدعیان قهرمانی در یورو ۲۰۱۲ است.

ارزیابی 4 بازیكن ملی پوش رئال مادرید از بخت اسپانیا در یورو 2012

 چهار بازیكن رئال مادرید كه همراه با تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2012 شركت می كنند ارزیابی خود را از این دوره از رقابت ها ، تیم های حریف و آقای گل این مسابقات بیان كرده اند.

کریس رونالدو : پرتغال شگفتی ساز نخواهد شد

‘ كریستیانو رونالدو ‘ ستاره تیم ملی پرتغال احتمال قهرمانی این تیم در رقابت های یورو 2012 را رد كرد و گفت: امیدوارم بتوانیم به مرحله حذفی صعود كنیم.

[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:59 ] [ محمد بلالایی ]

براي دانلود جشن قهرماني رئال مادريد تو سال 2012 روي عكس زير كليك كنيد:


نظر يادتون نره...

[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:دانلود,جشن قهرماني,رئال,دانلود جشن قهرماني رئال, ] [ 16:56 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 106583
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -