عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

Cristiano Ronaldo ft. Lmfao - Sorry For Party Rocking™ 2012 HD


Download

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:58 ] [ محمد بلالایی ]

نام تیگو سیلوا همیشه پیرامون رئال بوده.

تیاگو سیلوا مداع وسط میلان که شایعات زبادی مبنی بر پیوستنش در تابستان به بارسلونا منتشر شده 2 سال پیش به شدت مورد توجه رئال بوده. ساچی رد ابتدا درباره ی پیشنهاد بارسا به سیلوا صحبت کرد و گفت او بازیکن بسیار بزرگی است و بارسا به هبچ وجه مدافعی مثل او ندارد.

اما او درباره ی ابراز علاقه ی رئال گفت:" مورینیو 2 سال پیش او را میخواسته اما میلان پیشنهاد او را رد کرده."

این در حالیست که پاریسن جرمن هم جزو مشتریان ابن مدافع 27 ساله هست.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:51 ] [ محمد بلالایی ]

لوئیس فیگو و بقیه ستارگان رئال مادرید در بازی کلاسیک قلب،با رسانه ها راجع به سهمیم شدن در بازی دیشب صحبت کردند.


فیگو:
"این بازی معنی خاصی داشت و آن این است که بازی کردن در برنابئو همیشه خوب است.همه ما از اینکه بهترین باشیم لذت میبریم.معنای این بازی این است که ان چیزی که واقعا مهم است ؛این است که به بسیاری از کودکان کمک خواهد شد."
سانچز:
"احساس میکنی که دوباره همانند یک بازیکن برای 45دقیقه بازی میکنی.این بازیها اجازه میدهند نسل های مختلف گردهم بیایند و ما از این بابت خوشحال هستیم."
هلگرا:
"انچه که مهم است این است که مردم امروز لذت بردند."
کونتراس:
"من خوشحالم که پسرم توانست پنالتی را که گرفتم ببیند.چیزی که به عنوان یک حرفه ای هرگز موفق به انجام ان نشدم.این خوب است که خانواده ها گرد هم می آیند و بچه ها فرصت دیدن بازی بازیکنایی را دارند که تا حالا ندیدند.ما باید سپاسگزار افرادی که مسبب این اتقاق بودند باشیم."
الینگر:
"این فوق العاده است که همراه با دوستانم چنین لحظات خوبی را داشتم.رئال مادرید این فصل خصوصا در حمله بسیار قوی بود."
سانتیلانا:
"چیزهای مهمی در این بازی ها است که برای شرکت در آن سهیم شوی و ببینید که چگونه هوادارن برای حمایت از علت این بازی،گردهم آمده اند.من هرگز تصور بازی در کنار زیدان،فیگو یا روبرتو کارلوس را نمیکردم چون من خیلی قدیمی تر هستم.این شگفت انگیز است که بسیاری از گل های رئال مادرید این فصل امتیاز آور بوده اند،شاهکارهای کریستیانو رونالدو باور نکردنی است.فوتبال اسپانیا هرگز مانند او را نخواهد دید."

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:26 ] [ محمد بلالایی ]

دیشب و در حضور بیش از 65000 نفر تماشاگری که شاهد سومین بازی کلاسیک قلب بودند،زین الدین زیدان ستاره سال های نچندان دور رئال باز هم پا به توپ شد.این عکس، کنترل توپ توسط اورا در طول بازی نشان میدهد.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:22 ] [ محمد بلالایی ]

په په اعتقاد دارد که کریستیانو سزاوار بدست آوردن توپ طلا است. مدافع رئال مادرید،در مصاحبه ای که با روزنامه پرتغالی oJogo داشت اظهار کرد،هموطنش در تیم باشگهایی و تیم ملی یک ماشین است.په په هیچ شکی ندارد که او توپ طلارا بدست خواهد آورد و بر این باور است که رونالدو بهترین بازیکن جهان است.و در ارتباط با مقایسه او با مسی اظهار داشت :"انتخاب آن سخت است ولی رونالدو بازیکن کاملتری است"په په ادامه میدهد:" او یک ماشین است.و بیان میکند که: "شایستگی رونالدو"ااست که درجهان فوتبال به عناوین فردی و تیمی میرسد.په په همچنین در ارتباط با جدال رونالدو و مسی،افزود:"پیروزی در لالیگایی که رقابتی ترین لیگ جهان است،به رونالدو کمک کرد تا رقیب ارژانتینی خود برای بدست اوردن جایزه شکست دهد"
شنبه آینده در چارچوب جام ملت های اروپا، و در دیدار بین آلمان و پرتغال په په مقابل دو هم تمیش یعنی اوزیل و خدیرا قرار میگیرد.مدافع مرکزی تیم ملی پرتغال اذعان کرد که با دوستانش در چند جلسه از تمرینات راجع به این بازی های شوخی کرده است ولی تاکید کرد که هرکسی از منافع خود هنگامی که با رقیبش مواجه میشود دفاع میکند.
و در پایان وقتی از او راجب "هالک" مهاجمی که نامش بر سر زبان هاست و شانسی که برای پیوستن به رئال مادرید دارد، گفت:"من او را در اسپانیا نمیبنیم،او مناسب لیگ برتر است"

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:19 ] [ محمد بلالایی ]

امروز روز مهمی در زندگی حرفه ای ایکر کاسیاس است.و او به رسانه ها ،علت انرا توضیح داد:" 3ژوئن 2012 روز خاصی برای من است.12سال پیش در چنین روزی،اولین بازی بین المللی خود را برای اسپانیا انجام دادم"
ایکر همچنین زمانی،با 2تن از مربیانی که بیشترین تاثیر را روی کار او داشته اند کار کرده است و حالا در بازی دوستانه میان تیم ملی اسپانیا و چین که در سویا برگزار میشود،مقابل همدیگر قرار میگیرند.او دراینباره گفت:"کاماچو  زمانی مربی تیم بود و دلبوسکه کسی بود که در رئال مادرید، نظم و انظباط را به من داد."
کاسیاس ادامه میدهد:"خوب است،12 سال میگذرد و هر سه نفر ما،دلبوسکه،کاماچو و من،دوباره همان تاریخ را،از زمان شروع به کارم در اسپانیا عبور خواهیم کرد.کاماچو به عنوان مربی چین،دلبوسکه به عنوان مربی اسپانیا و من ،پسری که  ان روز پا به زمین گذاشت تا به رویاهایش تحقق بخشد.رویایی که برای داشتن آن خوش شانس هستم.خیلی ممنون خوزه آنتونیو کاماچو..!"
کاسیاس گلر شماره1 تیم ملی اسپانیست، بدون هیچ و چرایی و افتخار این را داشته است که به عنوان کاپیتان،فاتح جمپیونزلیگ استرالیا و اتریش و جام جهانی آفریقا جنوبی باشد.او همچنین در بازی های کلیدی تیم ملی اسپانیا سهم بسزایی داشته است،که 2تا از آنها عبارت اند از: بازی یک چهارم نهایی در سال 2008 مقابل ایتالیا و فینال سال 2010 در مقابل هلند.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ محمد بلالایی ]

ديشب سانتیاگو برنابئو شاهد سومین نبرد از نبردهای کلاسیک بود که جمعیت حاضر ،شاهد یک فوتبال خوب که با برتری 3-2 رئال به پایان رسید.

در همان ابتدای بازی در دقیقه ی 7 مورینتس روی اشتباه مدافعان منچستر موفق به گلزنی شد. سپس هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گل زنی داشتند که شارپ موفق به جبران نتیجه شد اما در ادامه ی بازی و تنها 2 دقیقه بعد روی پاس زیدان و شوت تماشایی فیگو ،رئال در دقیقه ی 11 گل دوم را زد تا 2-1 جلو بیوفتد .نیمه ی اول با همین نتیجه و آرام پیگیری شد.

در نیمه ی دوم منپستر سعی در افزایش فشار داشت و چند موقعیت  نه چندان جدی خلق کردند اما در ادامه و در دقیقه ی 55 فن در سار با واکنش های عالی خود مانع گلزنی کارلوس و فیگو شد در ادامه منچستریها موفق به دریافت یک ضربه ی پنالتی روی حرکت خب کول شدند اما کنتراس این ضربه را از شرینگهام گرفت و تنها 2 دقیقه بعد رودندو پس از جای گذارشتن 2 مدافع گل سوم را در دقیقه ی 69  زد. در آخر هم شارینگهام اشتباه خود روی ار دست دادن پنالتی را جبران کرد و یک گل زیبا زد تا بازی با همین نتیجه ی 3-2 یه سود رئال تمام شود.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:15 ] [ محمد بلالایی ]

قرار شد دو تیم رئال و میلان در تابستان در استادیم یانکی در نیویرک به مصاف هم بروند.

میلانی ها هم این را تایید کرده اند که در تاریخ 8 آگوست در نیویرک به مصاف رئال مادرید میروند. این بازی برای میلان بعد از بازی این تیم با قهرمان این فصل اروپا یعنی چلسی خواهد بود در میامی در تاریخ 28 جولای خواهد بود.

همچنین رئال 3 مسابقه به جز این دارد. اول در تاریخ 2 آگوست با گلکسی در لوس آنجلس ، سپس با سلتیک در تاریخ 5 آگوست در فیلادلفیا و همچنین در  11 آگوست در لاس وگاس با یوونتوس بازی میکند

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ محمد بلالایی ]

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:12 ] [ محمد بلالایی ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 106583
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -