عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

منچستریونایتد شرکت کرد و تا پایان این هفته مراحل انتقالش به الدترافورد کامل خواهد شد.

مدیر برنامه های این هافبک ملی پوش استون ویلا در اوایل ماه جاری مذاکراتشان را با قهرمان لیگ برتر آغاز و به تازگی به توافق دست پیدا کردند.

امروز اسکای اسپورت گزارش داد که یانگ در تست پزشکی باشگاه منچستریونایتد شرکت کرده و انتظار می رود مراحل انتقال 5 ساله او در چند روز آینده تکمیل و به طور رسمی اعلام شود.

بعد از بازی های درخشانی که اشلی یانگ در رقابت های این فصل انجام داد، در چند ماه گذشته اخبار مختلفی در مورد آینده او منتشر شده و باشگاه های مختلفی برای به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کرده بودند.

بازی های خوب او موجب شد تا کاپلو از او در ترکیب اصلی سه شیرها استفاده کند و حتی در دیدار اخیر انگلیس مقابل سوئیس، او گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

نظر یادتون نره ... 

[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 18:25 ] [ محمد بلالایی ]

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با تیم عراق، با تایید شکست سه بر صفر تیم امید در بازی رفت، گفت: متاسفانه امروز ساعت 11:30 در اردوی ما اتفاقی افتاد که همه بازیکنان پس از شنیدن آن تا 4 ساعت فقط گریه می‌کردند. این اتفاق برای فوتبال ما یک فاجعه است. 4 ماه پیش یعنی در اوایل اسفند به فدراسیون اعلام کردند که کمال کامیابی‌نیا دو اخطاره است و در بازی بعدی ایران نمی‌تواند بازی کند اما امروز در اردوی ما تازه به ما گفته‌اند که در بازی قبل نباید از کامیابی‌نیا استفاده می‌کردیم به همین خاطر بازی رفت سه بر صفر به سود عراق اعلام شده است.

منصوریان ادامه داد: پس از آن همه بازیکنان را قسم دادم که این موضوع را به هیچ کس و حتی به خانواده‌های خود نگویند. تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که کاری کنیم که حماسه ملبورن تکرار شود. به همین خاطر به کریم باقری زنگ زدم و گفتم الان به تجربه و روحیه‌ای که به ما می‌دهی نیاز داریم. تا ساعت 3 بعد از ظهر هنوز تردید داشتم این موضوع را به کی‌روش بگویم یا نه اما بالاخره این موضوع را به او گفتم چرا که او سوپروایز تیم ماست. وقتی کی‌روش این موضوع را فهمید یک ربع مات و مبهوت به من نگاه می‌کرد. تنها کاری که ما در این بازی می‌توانستیم کنیم این بود که با هم هم قسم شده و چهار گل به عراق بزنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهم بار این شکست را از روی دوش خود بردارم، گفت: من سرمربی تیم هستم و مسوولیت باخت دو بر صفر را می‌پذیرم اما به من بگویید در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد که یک فدراسیون به کادر فنی تیمش نگوید کدام بازیکنان نمی‌توانند بازی کنند. شاید شما و تماشاگران در این بازی فکر کرده باشید که کادر فنی دیوانه است از اول بازی به فکر گل زدن به عراق است در حالی که ما برای صعود تنها یک مساوی می‌خواستیم.

منصوریان گفت: این اتفاق باید در کتاب گینس ثبت شود. نمی‌خواهم اسم کسی را بیاورم و برای اینکه از حقانیت از بازیکن خودم دفاع کنم آبروی فرد دیگری ریخته شود.

نظر یادتون نره ... 

[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 18:24 ] [ محمد بلالایی ]

حمید استیلی سرمربی جدید پرسپولیس که کار خود را به‌طور جدی با باشگاه آغاز کرده، از روز گذشته با بازیکنان سال گذشته این تیم جلساتی را برگزار کرده تا از نقطه نظرات بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس باخبر شود و اینکه با آنها به توافق برسد.

به گزارش سایت گل، امروز ظهر بازیکنانی نظیر زارع، نورمحمدی و علیرضا حقیقی به دفتر باشگاه پرسپولیس رفتند و با سرمربی این تیم به گفت‌وگو نشستند. طبق آخرین اخبار از درون باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقی دروازه‌بان شماره یک فصل گذشته پرسپولیس که گفته می‌شد منتظر آمدن رحمتی است تا با باشگاه مذاکره کند و اینکه حمید استیلی به وی اعتقادی ندارد، اما این بازیکن با سرمربی این تیم به توافقات کامل رسید و قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد.
اما دو بازیکن دیگر یعنی مازیار زارع و نورمحمدی بعداز توافقاولیه امروز تا 24 ساعت آینده با پرسپولیس می بندند.

نظر یادتون نره ... 

[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 18:23 ] [ محمد بلالایی ]

تماس روز گذشته حبیب کاشانی با مهدی رحمتی با پیشنهاد یک میلیارد تومانی دروازه‌بان شماره یک ایران به پایان رسید. یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در این زمینه می‌گوید آقای کاشانی دیروز به رحمتی زنگ زد و او بعد از سلام و احوالپرسی اعلام کرد که در صورت دریافت یک میلیارد تومان پرسپولیسی خواهد شد. وقتی کاشانی به رحمتی گفت که برای صحبت بیشتر در زمینه رقم قرارداد به باشگاه پرسپولیس بیاید این بازیکن راحت جواب داد: اگر یک میلیارد را قبول دارید همین الان می‌آییم قرارداد می‌نویسم. اگر هم که بحث منتفی است.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای استخدام رحمتی پول بیشتری نسبت سایرین بپردازد اما آنها توان تأمین این مبلغ را ندارند. رحمتی از بازیکنانی است که به گفته عزیزالله‌ محمدی به سازمان لیگ احضار می‌شود تا در زمینه پیشنهادهای گرانقیمتی توضیح بدهد.
حدود 9 سال پیش زمانی که رحمتی عضو تیم مقاومت سپاسی بود، جعفری مدیرعامل باشگاه در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیس رقم 550میلیون تومان را پیشنهاد کرده بود که آن مبلغ مثل 550 میلیون امروز عجیب و غریب است

نظر یادتون نره ... 

[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 18:22 ] [ محمد بلالایی ]

حسین هدایتی که نامش با استیل آذین عجین شده در ورزشگاه ازادی و در حاشیه دیدار تیم های امید ایران و عراق در حضور دوستانش اعلام کرد کار خرید باشگاه راه آهن را امروز تمام کرده و قصد دارد به کوری چشم بقیه همچنان در لیگ برتر حضور داشته باشد

هدایتی همچنین اعلام کرد علی دایی را نیز به عنوان سرمربی تیم استخدام خواهد کرد.

آبراموویچ ایران بعد از سقوط استیل آذین به لیگ یک، با خرید باشگاه راه آهن خود را در سطح اول فوتبال کشور حفظ کرد.

نظر یادتون نره ...

[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 18:19 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -