عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

بازی چهار نفره ای که هیگواین،دیماریا،مسی و آگرو شکل داده بودند،باعث شد که ارژانتین یک پیروزی راحت و مقتدرانه را در مقابل اکوادور بدست آورد.این 4ستاره درجشنواره گل4-0 تیمشان، در استادیوم بوئنوس ایرس که
جزء ورزشگاه هایی که برای جام جهانی 2014،در نظر گرفته شده است ،سهم داشتند.شاگردان آلخاندرو برتریشان را در خارج از خانه نشان دادند.در 19دقیقه اول،پاسکاری بین مسی و دی ماریا؛توپ را به جلوی پای سرخیو آگرو رساند که او نیز با شوتی مستقیم؛بازی را 1-0 کرد.گل دوم حاصل عملکرد هیگواین روی پاس عرضی مسی بود.اما خیلی زود،هیگواین پاس گل اورا پس داد و با قراردادن او درموقعیت گلزنی،باعث گلزنی او شد.گل چهارم نیز با همکاری مسی و سوسا به دیماریا رسید ،تا اوهم در فهرست گلزنان این بازی قرار بگیرد.
لئو مسی شادی بعد از گلش را با چپاندن توپ در زیر پیراهنش ابراز کرد!تا گمانه زنی ها درباره اینکه نامزدش از او دارای بچه است، قوت بگیرد.چیزی کهستاره بارسا هنوز تمایلی به آشکار کردنش ندارد.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ محمد بلالایی ]

اميليو بوتراگوئنو ، مدير روابط آكادميك رئال مادريد،در زمین تمرینی والدیباس  و در جمع هوادارن رئال مادرید، و با بیاناتی ازحمایت کنندگان باشگاه در طول دومین فصل رئال مادرید،تشکر کرد.او گفت:"تیم عملکرد درخشانی داشت و لالیگایی را بدست آورد که بسیاری از مردم از آن به عنوان بهترین لالیکا تاریخ یاد میکنند.مدیریت درخشان خوزه مورینیو و بازیکنان که 100 امتیاز بدست آوردند و 121 گل به ثمر رساندند"
بازیکن سابق رئال مادرید در طول سخنرایش که مورد توجه رئیس باشگاه،فلورینتو پرز و بیش از 4000 تن از اعضای باشگاه بود، ادامه داد :"من فکر میکنم پیش افتادن از این عنوان ها در آینده دشوار خواهد بود.ما نمیتوانیم منکر این شومیم که فصل بسیار دشواری را داشته ایم اما تیم به همه موانع در راهش غلبه کرد وشایستگی این را داشت که با امتیاز بالایی لالیگا را بدست آورد."
و در پایان بعد از تبریک به کاستیا برای صعود به لیگ دسته دوم ؛چند کلمه ای راجب آینده صحبت کرد و بیان داشت که: "میدانیم که با چالش های به مراتب سخت تری مواجه خواهیم شد اما اعتقاد داریم که قادر به حل آنها هستیم.باشگاه هرچه در توان دارد انجام میدهد تا مطئن باشید فصل بعد هم موفق آمیز تر خواهد بود.مادریستا بودن شکلی از زندگیست"

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:9 ] [ محمد بلالایی ]

کایخون فصل پیش یک نمیکت نشین مطمئن برای رئال بود.

خوزه کایخون بازیکن آکادمی رئال که فصل پیش از اسپانیول به رئال بازگشت از اینکه در فصل اول خود لالیگا را گرفته ابراز خوشحالی کرد. او گفت:"هدف من این است که همین وضیعیت را با رئال ادامه دهم تا به هر چیزی که میخواهم برسم. همه مردم یک هدفی دارند که برای رسیدن به پیشرفت کنند. هدف من برای فصل بعد بردن جام های بیشتر با رئال است

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ محمد بلالایی ]

رئال این فصل 46 پیروزی داشت.

رئال رکورد سابق خود در پیروزی در یک فصل را شکاند(32 پیروزی در لالیگا ، 10 پیروزی در اروپا و 4 تا هم در کوپا) رکورد قبلی رئال در این زمینه 44 برد بود. خوزه مورینیو اولین مربی رئال است که این رکورد را در یک فصل بدست آورده.




[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:3 ] [ محمد بلالایی ]

در مدت 6 روز مانده تا آغاز مسابقات يورو2012، نام 6 مربي برتر اين مسابقات را از نظر خواهيم گذراند. هرچه باشد فوتبال روز دنيا براي هر بازي، يک نيمه جداگانه 45 دقيقه‌اي در اختيار اين عناصر تعيين کننده قرار داده و حالا بدون شک در فوتبال تيمي به موفقيت نمي‌رسد، مگر با افکار همين مغزهاي متفکر روي نيمکت.



1-ويسنته دل بوسکه



سرمربي تيم قهرمان جهان، در حالي توانست اين عنوان ارزشمند را براي ماتادورها به ارمغان بياورد که اسپانيا با هدايت آراگونس، قهرمان يورو 2008 شده بود. ادامه روند حرکتي اسپانيا، بسيار سخت به نظر مي رسيد اما دل بوسکه روحيه جاه طلبي را از زماني که مربي تيم پر افتخاري چون رئال مادريد بود به همراه داشت. او توانست همين حس را به ستارگان بي بديل تيم قهرمان اروپا هم انتقال دهد تا گاوبازهاي قهار جنوب غرب قاره سبز، جام زرين جهاني را به ويترين افتخاراتشان بيافزايند. اسپانيا همچنان مدعي اول مسابقات پيش رو نيز به شمار مي آيد.




2-يواخيم لو



او نه بازيکن نام آشنايي بود و نه مربي بزرگي. تا اينکه به عنوان دستيار، ميزبان جام جهاني هجدهم را به همراه همکاران نام آشنايش (کلينزمن، بيرهوف) با ترکيبي متفاوت و نسلي جوان سوم جهان کرد. شايد سومي براي ژرمن هاي پر مدعا افتخاري محسوب نشود اما لو، به واقع ايده پرداز فوتبال آينده آلمان ها بود. به همين دليل پس از انتخاب شدن به عنوان نفر اول نيمکت، رشد فوتبال آلمان ها بعد از رکود اواسط دهه نود را موجب شود. لوي 52 ساله که قرارداد فعليش تا پايان جام جهاني 2014 برزيل تمديد هم شده مي تواند رکورد 10 سال فعاليت بر روي نيمکت تيم ملي را به خود اختصاص دهد و اينگونه در دو جام جهاني پياپي، سرمربي کشورش نيز باشد.



3-برت فان مارويک



جالب است بدانيد او در حالي توانسته تيم ملي کشورش را نايب‌قهرمان جام جهاني گذشته کند که خودش به عنوان بازيکن تنها يک بازي ملي براي هلند انجام داده بود. فلسفه کاري او شباهت چنداني به توتال فوتبال هلندي ها ندارد اما اين مربي 60 ساله از هوش بالايي برخوردار است و اين را در تيم فاينورد به اثبات رسانده است. او توانست اين باشگاه هلندي را در فصل 2002-2001 قهرمان جام يوفا (همان ليگ اروپاي فعلي) کند. نقش او در رسيدن لاله هاي نارنجي به فينال جام جهاني نيز بسيار پر رنگ بود.



4-جوواني تراپاتوني



بيان افتخارات او حوصله بسياري را مي‌طلبد! اين مربي بسيار باتجربه اولين بار در سال 1972 و در حالي که تنها 33 ساله بود سرمربي گري تيم جوانان ميلان را پذيرفت. او پس از گذشت چهل سال از اولين سابقه مربيگري‌اش حالا براي دومين بار يورو را تجربه مي‌کند هرچند در رده ملي هيچ گاه موفق به کسب عنواني نشده اما کيست که بتواند توانايي‌هاي عمو تراپ را زير سوال ببرد. پيرمردي که تمامي قهرماني‌هاي رده باشگاهي را فتح کرده و از اين حيث بي‌نظير است.



5-ديک ادووکات



يکي از 4 مربي حاضر در يورو 2012 که هدايت تيمي جز کشورش را بر عهده دارد. اين مرد هلندي با تجربه، اميد روس‌ها را براي خلق شگفتي زنده نگه داشته است. البته که کار سختي دارد چرا که روسيه در دوره قبلي اين مسابقات با گاس هيدينگ بزرگ به مقام سومي دست يافت. ادوکات ادامه راه اين مربي بزرگ در تيم روسيه را مي پيمايد. از افتخارات ادوکات دستياري رينوس ميشل بزرگ در تيم ملي کشورش و انتخاب بجاي او که هرچند نتوانست نتايج خوبي به همراه اين تيم کسب کند. او همچنين به همراه زنيت سن پترزبورگ جام يوفا و سوپر کاپ اروپا را در سال 2008 فتح کرده است.


6-اولگ بلوخين


تنها اميد ميزبان کم شانس يورو12 براي صعود از گروه سختي که در آن قرار دارد تجربيات همين مربي 59 ساله است. کسي که فوتبال ملي اوکراين بهترين نتايج را با او داشته و در جام جهاني 2006 توانسته با هدايت او به جمع هشت تيم برتر راه يابد. تيم آماده اوکراين در آن بازي ها به وسيله ايتاليايي حذف شد که در نهايت قهرمان جام لقب گرفت. کار بلوخين براي تکرار چنين افتخاري براي کشورش فوق العاده سخت است و تا حدودي غير ممکن به نظر مي رسد. بايد ديد او در خانه چه خواهد کرد.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:5 ] [ محمد بلالایی ]

یکشنبه 14 خرداد 1391

ساعت : 21:45 به وقت تهران

ساعت : 19:15 به وقت محلی

ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو

به مناسبت : کمک به اکادمی بنیادی رئال مادرید در آفریقا

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:2 ] [ محمد بلالایی ]

در بازی مقدماتی جام جهانی 2014 ، تیم ملی آرژانتین با نتیجه 4-0 اکوادور رو برد.دو گل از این 4 گل رو آنخل دی ماریا و گونزالو هیگواین زدند.گل های دیگه رو آگوئرو زد.اون یکی رو هم یکی دیگه زد که زیاد مهم نیست.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:58 ] [ محمد بلالایی ]

:ایکر کاسیاس تصریح کرد که :دلبوسکه و مورینیو کاراکترهای کاملا متضادی دارند.اگرچه او اضافه میکند که:با سبک و کارهایی که مربی پرتغالی انجام میدهد اخت گرفته است.گلر 31ساله هم در باشگاه و هم در سطح ملی با وینسنته دل بوسکه کار کرده است و از سال 2010 تحت نظرمربی سابق رئال بوده است. اگرچه بیان میکند مربیانش  سبک کاملا متفاوتی دارند اما سریع اضافه میکند که :با سبک مورنیو مأنوس شده است و اشاره میکند که:"تفاوت میان دل بوسکه و مورینیو بسیار است"کاسیاس ادامه میدهد: "من دلبوسکه را از زمانی که در رئال 12 ساله بودم میشناتختم.بعدها به اندازه کافی خوش شانس بودم که او را دوباره در تیم ملی ملاقات کنم،بعد از ان مطمئن بودم که هرکدام همدیگر را به اندازه کافی میشناسیم.او فردی بسیار ارام است و شخصیتی صلح طلب دارد درحالی که درباره مورنیو نمیتوان گفت:که کاملا چنین است"
"با این حال من در 2سال گذشته یاد گرفته ام که قدردان او باشم.روابط میان مربی و بازیکن همیشه باید روان باشد.اگرچه همیشه اختلاف سلیقه وجود دارد  اما در بیشتر زمان ها با هم،هم عقیده بودیم .رسانه ها تمایل به اغراق در لحظات پرتنش دارند"
کاسیاس کاپیتان تیم باشگاهیش رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا وبیش از یک دهه در ترکیب ثابت آنها بوده است.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:46 ] [ محمد بلالایی ]

این عکس مربوط به بازی شالکه و اینتر یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ پیش هست که شالکه با نتیجه 5-2 در سن سیرو به پیروزی رسید!!

 

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:40 ] [ محمد بلالایی ]

پیر لوئیجی کولینا  قضاوت بازی دراماتیک پیشکسوتان رئال مادرید و منچستر را برعهده خواهد داشت.
پایتخت اسپانیا اخرین توقف او ،قبل از رفتن به رقابت های یورو است و به خوبی خاطرات بازی های گذشته را به خاطر دارد.

-شرکت در مسابقه خیریه ای مانند این،برای شما به چه معناست؟
-این برای من افتخاری است که در این بازی سهیم باشم چراکه کمک به انجام یک پروژه خیریه در افریقا است.
-چه خاطراتی از بازی های بین رئال مادرید و منچستر دارید؟
-من 2بار این بازی را اولدترافورد قضاوت کردم و آن 2بازی فراموش نشدنی ترین لحظات در زندگی حرفه ایم بود.اولین آن،گل رائول با پاس پشت پا رودندو بود
 ودیگری هتریک رونالدو در بازی دیگر بود،این خارق العاده بود که کل استادیوم ایستاده اورا تشویق میکردند.

-به نظر میرسد که رابطه خوبی با رائول در آن بازی ها داشتید؟
-بله و با بقیه بازیکن ها هم همینطور.داشتن رابطه خوب با بازیکنان،کار را اسان تر میکند.رائول بازیکن درجه یکیست.2سال را در شالکه سپری کرد و برای انها
 خارق العاده کار کرد.فوتبال علاوه بر استعدادهای واقعی،به بازیکنان ارزشی نیز نیاز دارد.
-شما اولین داور بزرگ و نامدار بودید..
-من همیشه واقعا به سختی کار کرده ام ،چراکه شغل ما،حرفه ای واقعا دشواری است.اگرچه من معروف و شناخته شده هستم اما نمیخواهم به عنوان کسی
 که از ان استفاده بازاری میشود ،در نظرگرفته شوم.

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:39 ] [ محمد بلالایی ]
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 106585
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -